„Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie” najpopularniejszym tytułem w I półroczu 2021

Głośny poradnik Natalii de Barbaro „Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie”, wydany nakładem Wydawnictwa Agora bije rekordy popularności, zajmując 1. miejsce w zestawieniu najchętniej kupowanych tytułów w Empiku w I półroczu 2021 r. Książka jest jednocześnie numerem 1. we wszystkich regionach Polski.

„Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie” to rzetelna z punktu widzenia psychologii, ale także poetycka, czasem brutalnie szczera i poruszająca opowieść o kobiecej drodze do poznania samej siebie. Dlaczego kobiety grają role, które wcale im nie odpowiadają? Czemu pracują ponad siły i surowo oceniają się za najmniejsze uchybienia? Jak sprawić, by wewnętrzny głos, mówiący kobiecie o jej potrzebach i marzeniach, był słyszany wyraźniej niż nakazy i wymogi kultury? Autorka tytułu – psycholożka i felietonistka „Wysokich Obcasów” Natalia de Barbaro zaprasza w swojej książce w podróż pod opieką Czułej Przewodniczki – kobiecej intuicji i mądrości. Lektura jest zilustrowana kolażami wybitnej artystki młodego pokolenia Anety Klejnowskiej. 

Książka wydana przez Wydawnictwo Agora w lutym br. od razu stała się bestsellerem Empiku – jej pierwszy nakład wyprzedał się całkowicie. Zainteresowanie pozycją w kolejnych miesiącach nie malało – w marcu, kwietniu oraz maju zajmowała 1. miejsce zestawieniu „TOP 10” Empik. 

Poradnik stał się kobiecym fenomenem i w zestawieniu najchętniej kupowanych książek w Empiku w pierwszym półroczu 2021 r. (od 1 stycznia do 30 czerwca) okazał się niekwestionowanym zwycięzcą. „Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie” jest jednocześnie numerem 1. we wszystkich regionach Polski. Podsumowanie obejmuje łączną sprzedaż w salonach, na stronie Empik.com oraz w aplikacji mobilnej sklepu.

Książkę „Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie” Natalii de Barbaro w formie papierowej można kupić m.in. na Kulturalnysklep.pl oraz na Empik.com, a w formie e-booka oraz audiobooka na Publio.pl. 
Audiobook, czytany przez Maję Ostaszewską, zajął trzecie miejsce w 1. edycji Nagród BEST AUDIO Empik Go, dla tych którzy lubią słuchać w kategorii Najlepszy Audiobook Lektorski: Perspektywy 2020. Plebiscyt wyróżnia twórców: lektorów, aktorów, autorów, reżyserów, scenarzystów i podcasterów, a o tym, które produkcje audio z ich udziałem są najciekawsze, decydują słuchacze w głosowaniu online. Więcej informacji o konkursie na Empik.com.

Dodaj artykuł do:
(dodano 15.07.21, autor: gaba)
Dział wszystkie
Tagi: „Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie” najpopularniejszym tytułem w I półroczu 2021
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Katatonia
2
Saxon
3
Calum Hood
4
Neil Young & The Chrome Hearts
5
Eluveitie
6
Arkadiusz Jakubik
7
sanah
8
Skunk Anansie
9
Damiano David
10
W.E.N.A.
1
Lionel Baier
2
Celine Song
3
Dean DeBlois
4
Margien Rogaar
5
Tim Moriarty
6
Wes Anderson
7
Len Wiseman
8
David Marqués
9
Frydrych-Zdanowska
10
Michael Dweck, Gregory Kershaw
1
Robert Tuesley Anderson
2
Ludwik Lunar
3
Rashid Khalidi
4
Maria Gąsienica-Zawadzka
5
Sławomir Gortych
6
Marguerite Radclyffe-Hall
7
Robert Małecki
8
Ildefonso Falcones
9
Dan Jones
10
Jenny Blackhurst
1
Paweł Miśkiewicz
2
Ewa Platt
3
Ilaria Lanzino
4
Sebastian Fabijański
5
Anna Kękuś
6
Łukasz Czuj
7
reż. Mariusz Treliński
8
Beth Henley / reż. Jarosław Tumidajski
9
Gabriela Zapolska
10
Opera Krakowska w Krakowie
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia