Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie?
W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a nie odwrotnie.
Autor prezentuje podejście, które wykracza poza utarte schematy marketingowe. Zamiast kolejnych trików proponuje zmianę myślenia o tym, jak przyciągać, angażować i zatrzymywać klientów.
Z tej książki dowiesz się m.in., jak:
• w praktyce zastosować Regułę 7-11-4 i zadbać o odpowiednią liczbę punktów styku z klientem
• zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki
• organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje
• zwiększać liczbę płacących klientów, jednocześnie rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny
• precyzyjnie targetować idealnych odbiorców, wykorzystując dane i nowoczesne narzędzia marketingowe
• zachować konkurencyjność na dynamicznie zmieniającym się rynku
• stworzyć własny zestaw zasad, który pozwoli ci czasem odmówić klientowi, wejść z nim w polemikę, a nawet sprawić, że to on będzie musiał poczekać na możliwość zakupu.
Wyprzedane to przewodnik pełen przykładów firm, które dzięki zawartej w nim strategii zyskały realną przewagę.
Jeśli masz dość walki cenowej i chcesz, by to klienci zabiegali o twoje produkty i usługi – ta książka jest dla ciebie.
Daniel Priestley ̶ odnoszący sukcesy przedsiębiorca, zakładał i sprzedawał firmy w Australii, Singapurze i Wielkiej Brytanii. Jest współzałożycielem Dent Global, jednego z najlepszych na świecie akceleratorów biznesowych, który ma biura w Londynie, Sydney i Toronto. Każdego roku ponad pięciuset przedsiębiorców i liderów z całego świata uczestniczy w programach wspierających rozwój ich firm oferowanych przez Dent. Jest na liście dziesięciu najlepszych doradców biznesowych w Wielkiej Brytanii stworzonej przez Enterprise Nation i jednym z dwudziestu pięciu najlepszych przedsiębiorców w Londynie uhonorowanych w konkursie Smith & Williamson Power 100 Awards. Autor książek: Key Person of Influence, Entrepreneur Revolution i 24 Assets.
Utwór  | Od  | 
| 1. Inne historie | gaba | 
Utwór  | Od  | 
| 1. W bezkresie niedoli | ladyfree | 
| 2. było, jest i będzie | ametka | 
| 3. O Tobie | ametka | 
| 4. Świat wokół nas | karolp | 
| 5. Kolekcjonerka (opko) | will | 
| 6. alchemik | adolfszulc | 
| 7. taka zmiana | adolfszulc | 
| 8. T...r | kid_ | 
| 9. przyjemność | izasmolarek | 
| 10. impresja | izasmolarek | 
Utwór  | Od  | 
| 1. Sprzymierzeniec | blackrose | 
| 2. Podaruję Ci | litwin | 
| 3. test gif | amigo | 
| 4. Primavera_AW | annapolis | 
| 5. Melancholia_AW | annapolis | 
| 6. +++ | soida | 
| 7. *** | soida | 
| 8. Góry | amigo | 
| 9. Guitar | amigo | 
| 10. ocean | amigo | 
Recenzja  | Od  | 
| 1. Zielona granica | irka | 
| 2. Tajemnice Joan | wanilia | 
| 3. Twój Vincent | redakcja | 
| 4. "Syn Królowej Śniegu": Nietzscheańska tragedia w świecie baśni | blackrose | 
| 5. Miasto 44 | annatus | 
| 6. "Żywioł. Deepwater Horizon" | annatus | 
| 7. O matko! Umrę... | lu | 
| 8. Subtelność | lu | 
| 9. Mustang | lu | 
| 10. Pokój | martaoniszk |