Music For Life przygotowała telewizyjną odsłonę swojej spektakularnej kampanii, która za pośrednictwem internetu dotarła do miliona odbiorców! „Czym dla Ciebie jest MUZYKA?” to nowy spot z udziałem znanych polskich vlogerów i „zwykłych” internautów. Spot emitowany będzie już od 2 września, na początek w kanałach muzycznych 4fun TV, RBL.TV, STARS TV.
Planowana jest także emisja w kanałach tematycznych, Internecie oraz popularnych TV internetowych. Akcja stanowi element II Edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE, wykorzystującej potencjał muzyki do celów dobroczynnych. Zbierane za pośrednictwem platformy www.musicforlife.pl pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu dla dzieci z problemami słuchu.
W nowym spocie Kampanii wystąpili razem „zwykli” internauci i gwiazdy polskiego Internetu miedzy innymi takie jak; kultowa Pani Basia, konfrontujący reklamę z rzeczywistością ADbuster, Niekryty Krytyk, Włodek Markowicz i Karol Paciorek znani jako Lekko Stronniczy, Anna Gretkowka The Kredka, Ilona Patro BlogoSfera, Maciej Budzich Mediafun, Grzegorz Hoffman SciFan, Kajmanowa, Marco, 20m Łukasza Łukasz Jakóbiak oraz Paweł Kowalczyk KOVALCZYK (vlog muzyczny) – autor utworu „No Words”, inaugurującego II Edycję Kampanii oraz Kuba Jankowski, bloger i vloger znany z popularnego programu „Matura to Bzdura”, obecnie realizujący projekt „KubaShowTV” , który ponadto udzielił swojego głosu jako lektor. Muzyczną ilustrację spotu stanowi piosenka „Elytom Encon” zespołu ME MYSELF AND I, Ambasadorów II Edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE.
Trwający 20 sekund spot jest skrótem kampanii internetowej „Vlogerzy dla MUSIC FOR LIFE”, w której wzięli udział znani polscy vlogerzy. Ponad 160 osób 16 maja 2013 r. na swoich kanałach, vlogach, blogach opublikowało filmy, odbiegające od dotychczasowych materiałów. Do akcji spontanicznie włączyli się użytkownicy Internetu z całej Polski, nagrywając i publikując własne filmy. Akcja dotarła do miliona internautów, a dzięki zebranym środkom udało się zakupić inhalator otolaryngologiczny dla Centrum Zdrowia Dziecka. Kampania pragnie powtórzyć ten sukces i dotrzeć do jeszcze większej ilości odbiorców za pośrednictwem TV – obecnie naszym celem jest zakup drogiego aparatu do rejestracji potencjałów korowych u dzieci. Będzie to pierwsze takie urządzenie w Polsce!
Autorem i koordynatorem akcji internetowej był reżyser i scenarzysta TV oraz filmowy Bartłomiej Szkop (Gr@żyna, Klatka B, Baśka) oraz Team kreatywny Galopujący Pancernik (Ilona Patro, Maciej Budzich). Koordynatorem akcji i producentem spotu jest CONNECTION public pelations. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest Fundacja ORIMARI.
Utwór | Od |
1. Inne historie | gaba |
Utwór | Od |
1. W bezkresie niedoli | ladyfree |
2. było, jest i będzie | ametka |
3. O Tobie | ametka |
4. Świat wokół nas | karolp |
5. Kolekcjonerka (opko) | will |
6. alchemik | adolfszulc |
7. taka zmiana | adolfszulc |
8. T...r | kid_ |
9. przyjemność | izasmolarek |
10. impresja | izasmolarek |
Utwór | Od |
1. Sprzymierzeniec | blackrose |
2. Podaruję Ci | litwin |
3. test gif | amigo |
4. Primavera_AW | annapolis |
5. Melancholia_AW | annapolis |
6. +++ | soida |
7. *** | soida |
8. Góry | amigo |
9. Guitar | amigo |
10. ocean | amigo |
Recenzja | Od |
1. Zielona granica | irka |
2. Tajemnice Joan | wanilia |
3. Twój Vincent | redakcja |
4. "Syn Królowej Śniegu": Nietzscheańska tragedia w świecie baśni | blackrose |
5. Miasto 44 | annatus |
6. "Żywioł. Deepwater Horizon" | annatus |
7. O matko! Umrę... | lu |
8. Subtelność | lu |
9. Mustang | lu |
10. Pokój | martaoniszk |