Music For Life “Czym dla Ciebie jest muzyka?”

Music For Life przygotowała telewizyjną odsłonę swojej spektakularnej kampanii, która za pośrednictwem internetu dotarła do miliona odbiorców! „Czym dla Ciebie jest MUZYKA?” to nowy spot z udziałem znanych polskich vlogerów i „zwykłych” internautów. Spot emitowany będzie już od 2 września, na początek w kanałach muzycznych 4fun TV, RBL.TV, STARS TV.

Planowana jest także emisja w kanałach tematycznych, Internecie oraz popularnych TV internetowych. Akcja stanowi element II Edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE, wykorzystującej potencjał muzyki do celów dobroczynnych. Zbierane za pośrednictwem platformy www.musicforlife.pl pieniądze przeznaczane są na zakup sprzętu dla dzieci z problemami słuchu.

W nowym spocie Kampanii wystąpili razem „zwykli” internauci i gwiazdy polskiego Internetu miedzy innymi takie jak; kultowa Pani Basia, konfrontujący reklamę z rzeczywistością ADbuster, Niekryty Krytyk, Włodek Markowicz i Karol Paciorek znani jako Lekko Stronniczy, Anna Gretkowka The Kredka, Ilona Patro BlogoSfera, Maciej Budzich Mediafun, Grzegorz Hoffman SciFan, Kajmanowa, Marco, 20m Łukasza Łukasz Jakóbiak oraz Paweł Kowalczyk KOVALCZYK (vlog muzyczny) – autor utworu „No Words”, inaugurującego II Edycję Kampanii oraz Kuba Jankowski, bloger i vloger znany z popularnego programu „Matura to Bzdura”, obecnie realizujący projekt „KubaShowTV” , który ponadto udzielił swojego głosu jako lektor. Muzyczną ilustrację spotu stanowi piosenka „Elytom Encon” zespołu ME MYSELF AND I, Ambasadorów II Edycji Kampanii MUSIC FOR LIFE.

Trwający 20 sekund spot jest skrótem kampanii internetowej „Vlogerzy dla MUSIC FOR LIFE”, w której wzięli udział znani polscy vlogerzy. Ponad 160 osób 16 maja 2013 r. na swoich kanałach, vlogach, blogach opublikowało filmy, odbiegające od dotychczasowych materiałów. Do akcji spontanicznie włączyli się użytkownicy Internetu z całej Polski, nagrywając i publikując własne filmy. Akcja dotarła do miliona internautów, a dzięki zebranym środkom udało się zakupić inhalator otolaryngologiczny dla Centrum Zdrowia Dziecka. Kampania pragnie powtórzyć ten sukces i dotrzeć do jeszcze większej ilości odbiorców za pośrednictwem TV – obecnie naszym celem jest zakup drogiego aparatu do rejestracji potencjałów korowych u dzieci. Będzie to pierwsze takie urządzenie w Polsce!

Autorem i koordynatorem akcji internetowej był reżyser i scenarzysta TV oraz filmowy Bartłomiej Szkop (Gr@żyna, Klatka B, Baśka) oraz Team kreatywny Galopujący Pancernik (Ilona Patro, Maciej Budzich). Koordynatorem akcji i producentem spotu jest CONNECTION public pelations. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest Fundacja ORIMARI.

Dodaj artykuł do:
(dodano 04.09.13, autor: blackrose)
Dział muzyka
Tagi: Czym dla Ciebie jest muzyka?
KOMENTARZE:
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Logowanie
Po zalogowaniu będziesz mieć możliwośc dodawania swojej twórczości, newsów, recenzji, ogłoszeń, brać udział w konkursach, głosować, zbierać punkty... Zapraszamy!
REKLAMA
POLECAMY

NEWSLETTER

Pomóż nam rozwijać IRKĘ i zaprenumeruj nieinwazyjny (wysyłany raz w miesiącu) i bezpłatny e-magazyn.


Jeśli chcesz otrzymywać newsletter, zarejestruj się w IRCE i zaznacz opcję "Chcę otrzymywać newsletter" lub wyślij maila o temacie "NEWSLETTER" na adres: irka(at)irka.com.pl

UTWORY OSTATNIO DODANE
RECENZJE OSTATNIO DODANE
OGŁOSZENIA OSTATNIO DODANE
REKOMENDOWANE PREMIERY
1
Katatonia
2
Neil Young & The Chrome Hearts
3
Saxon
4
Calum Hood
5
Skunk Anansie
6
Eluveitie
7
Arkadiusz Jakubik
8
sanah
9
Damiano David
10
W.E.N.A.
1
David Marqués
2
Celine Song
3
Lionel Baier
4
Dean DeBlois
5
Margien Rogaar
6
Michael Dweck, Gregory Kershaw
7
Len Wiseman
8
Frydrych-Zdanowska
9
Wes Anderson
10
Tim Moriarty
1
William Kent Krueger
2
T. M. Logan
3
Marcin Szymański
4
Lisa See
5
Jo Nesbo
6
Max Kidruk
7
Anna Sólyom
8
Jojo Moyes
9
Maria Gąsienica-Zawadzka
10
Ludwik Lunar
1
Richard Chappell
2
Krzysztof Garbaczewski
3
Krzysztof Pastor
4
Paweł Miśkiewicz
5
Ewa Platt
6
Ilaria Lanzino
7
Sebastian Fabijański
8
Anna Kękuś
9
Łukasz Czuj
10
reż. Mariusz Treliński
REKLAMA
ZALINKUJ NAS
Wszelkie prawa zastrzeżone ©, irka.com.pl
grafika: irka.com.pl serwis wykonany przez Jassmedia