W listopadzie na polski rynek trafi do sprzedaży specjalna edycja Tocky(RED) oraz Clocky(RED). 5% dochodów ze sprzedaży budzików oznaczonych logo (RED) trafia bezpośrednio na konto the Global Fund i jest przeznaczana na ratowanie życia i pomoc chorym na AIDS/HIV.
Clocky® jest obecny na polskim rynku od 2007 roku. Od tego czasu, Uciekające budziki były tematem wielu artykułów prasowych, polecano go w wielu czasopismach jako dobre rozwiązanie dla wszystkich, którzy mają problemy z porannym wstawaniem z łóżka.
Wynalazca Clocky - Gauri Nanda udzieliła wielu wywiadów dla czasopism, w których opisano jej prosty, ale jakże przydatny wynalazek. Clocky był bohaterem programów realizowanych m. in. przez Discovery Channel, Discovery Science, TVN Turbo i wielu innych.
W Polsce Clockyzdobył już duże grono sympatyków oraz zdobył wiele nagród w konkursach: 4 miejsce w konkursie na Gadżet Roku 2009 organizowanym przez MediaMikser.pl, 1 miejsce w konkursie na Najbardziej Kreatywny Upominek 2010 roku w trakcie Targów EURO-REKLAMA 2010. Nowy Uciekający Budzik - TOCKY® kontynuuje dobrą passę swojego starszego brata, w styczniu 2011 został ogłoszony Gadżetem Roku 2010, natomiast miesiąc później branża marketingowa nagrodziła Tocky III miejscem w konkursie Gifts of The Year 2011, konkursie którego finał odbył się w trakcie największej imprezy targowej branży reklamowej w Polsce: Rema Days 2011.
Każdego dnia rodzi się ponad 1 000 dzieci zakażonych wirusem HIV/AIDS, głównym celem organizacji (RED) na najbliższe lata jest obniżenie tej liczby do zera, do 2015 roku. Wybierając produkty z logo (RED) takich marek, jak: Apple, Armani, Belvedere, Bugaboo, Converse, Dell, GAP, NandaHome, Nike, Starbucks i in. pomagasz ratować życie.
Więcej info: uciekajace-budziki.pl/index.php